1 Ekim 2017 Pazar

Galatasaray Son dakika da coştu !

Mükemmel bir maç izledik.Zaten bu yıl şu ana kadar Galatasaray maçları ve bundan sonra ki maçlar umarım böyle geçer.Galatasaray zaten oyun kimliği baskılı oynamayı ve netice almayı sağlıyor.



   Bu gün Gomis gol pozisyonlarında epey bir uzakta kaldı.Benim düşüncem 2-0 öne geçen Galatasaray biraz Gomis gol atsın demese bence oyun çoktan kopabilirdi diye düşünüyorum.Şimdi gelelim eleştriye.Ne olursa olsun 2-0'dan bir maç buraya gelmemeliydi.Hatta maçı izlerken 2-1 Galatasaray önde ve Karabükspor atak yapıyor, içimden ya bu kadar iyi oynuyoruz ama genede son topa kalacak maç diye düşündüm.Birde ilk yarıda 2 pozisyonda Karabüklü oyuncuların yerde kalması , pozisyonlarında penaltı gibi olması hakemde etki bıraktığını düşünüyorum.Penaltı pozisyonu yanlış karar ama dediğim gibi önceki 2 pozisyona verse kimse bir şey diyemez.

  Birde şu var Galatasaray yenince yada gerçekten iyi oynayınca Tv kanallarında bunu bir karartma operasyonu var.Şimdi evet bende penaltı dedim ancak Galatasaray lehine olan bir çok pozisyonda var ama bunlar konuşulmuyor.Sonra NTVspor'da Rıdvan Dilmen'nin Galatasaray organize gelemiyor demesi enteresan . Sorarım ona Fenerbahçe hangi maçında tam baskılı oynadı. Ben tek maç hatırlıyorum o da Trabzonspor maçıdır. Neyse iyi oynayan takım için istatistik bilgilerine bakalım .

Birde şunu eklemek istiyorum.Bu gün Tolga sakattı ve Galatasaray orta sahada ; Fernando ile Ndiaye kaldılar ki Karabük orta sahasına tam olarak üstünlük kuramadığımızı düşünüyorum . Şu anlamda orada tam anlamıyla kalabalık duramadık.Feghouli iyi oyuncu ama mücadele etmelidir.Bu sözümü de eklemek istiyorum. Çünkü Galatasaray 11 'i ile mücadele eden bir takımdır.

Toplam şut Galatasaray 16 şut / 6 isabet 
Toplam 24 orta 7 isabet Galatasaray
Toplam 8 korner Galatasaray

Her yerde üstün bir Cimbom var.Ama hala bazı noktalarda hataları var takımın elbet yeniler , daha iyi olacaklar . Ancak şunu da eklemek istiyorum . Galatasaray'ın fixtur avantajı çoktu. En azından iyi oyunda oynamayı başardık.

Ancak eksikler var . Milli takım arası iyi değerlendirilmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder